Den där läppen

Något som Oj Oj får lite avdrag på är hans läpp. hehe han går alltid och håller på med övre läppen, och det gör han även i boxen och i hagen. Han leker liksom med den. Sedan när han ska skärpa sig lite extra så kommer gärna läppen igång.
 
En domare skrev i protokollet : " GILLAR INTE den hårt åtspända remmen"
Och grejen är att inget på Oj Ojs träns sitter hårt, han har snarare det löst om man ska vara ärlig. Därför hade man ju nästan velat att den domaren stannade oss och kände hur det faktiskt var.
 
Lite snopet att få en sådan kommentar när det inte ens stämmer, men det "skyller" jag på Oj Oj, haha hans fel att han grejar med läppen. Och han är kollad regelbundet hos tandläkare och har fin fina tänder så det är inget fel med munnen. Även olika träns är testade men han gör det iaf ibland :) Tur han har andra saker som väger över läppgrjen ;) Lite charmigt tycker jag och det tycker nog de andra domarna också för att det är bara några få som skrivit det och det är ju faktiskt nästan alltid 3 domare när vi startar =)
 
 
Här på bilden ser ni vad jag menar (övreläppen!) Ni ser hur nöjd och glad han är va! haha min fina kille!
 


1 Kommentarer till "Den där läppen"

Maja Skriver:

Min har ute tungspetsen istället, haha. Han har den ute max 1 cm, helt stilla och rakt ner (?). Han har inga problem med munnen alls, utan den åker ut när han arbetar och suger upp bettet.

Svar: haha vila extra trix de kommer på :p
Lina Dolk

2012-09-03 | 20:14:21
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0