saker ni inte visste

Tre saker ni inte visste om mig
 
1. Jag somnar alltid i soffan, och gärna när det är någon film på tv och man ska försöka hålla sig vaken i pausen. När mamma eller pappa ska väcka mig så brukar de oftast försöka utan framgång, för har jag somnat, då sover jag! =)
 
2. Jag blir sällan arg. Och har nog aldrig bråkat hemma så att jag har varit arg/dum mot mina föräldrar/syskon. Jag blir mer tystlåten. Mamma säger att jag måste vara den snällaste 14 åringen som finns! Bästamammaever ;)
 
3. Jag är emot rökning och tycker folk som gör det bör tänka om och lägga pengarna på vettigare saker samt att de bör vara rädd om sin hälsa. När min syster Emma rökte (hon har slutat!) så gömmde jag hennes ciggareter. hehe
 


0 Kommentarer till "saker ni inte visste"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0