Sir Owein till Brolöten

När man är ledsen och riktigt nere så gäller det att fokusera på det som får en att må bra. Och de som får mig att må bra är E-type OjOj och Ove.
Imorgon tar jag med mig Ove till Brolöten och åker och hjälper Emelie med hennes stall och hästar. Sedan ska jag även få träna för henne med Ove. Alltid bra med tips nu veckan innan championatet.
 
För att inte tänka så mycket just nu på Casanova så lägger jag dubbelt så mycket fokus på de andra. Jag vet ju att tiden läkar alla sår även om det inte känns så just nu.
 
Tänk att djur kan beröra en så pass mycket, men det blir som en familjemedlem!
 
Tack alla ni som skrivit på facebook, instagram och här, det lindrar lite <3
 


0 Kommentarer till "Sir Owein till Brolöten"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0