Städat

Eftersom våra föräldrar lägger mycket tid, energi och pengar åt våra hästar som Elin & jag har ( Elin betalar etype) men står Självklar gratis hemma och behöver inte betala foder. Men allt annat betalar hon.

För att visa vår tacksamhet brukar vi städa huset hemma och baka något gott. Nu när jag är ledig idag och Elin jobbar kväll så har vi nu städat och bakat en kladdkaka till mamma&pappa. Änglabarn ;)

Brukar ni också "ge" tillbaka er tacksamhet ?



2 Kommentarer till "Städat"

Mamma Musse Skriver:

Tack, älskar er!

Svar: <3
Lina Dolk

2012-09-26 | 19:19:50
Maja Skriver:

Jag brukar också göra något, för mig känns det som en självklarhet! :) jag brukar städa, hänga tvätt, passa små syskon eller laga mat. Sen om de ber om något annat ställer jag självklart upp. Det är viktigt att visa sin tacksamhet! :)

Svar: Det är bra, utan våra föräldrar blir det svårt ;)
Lina Dolk

2012-09-27 | 16:54:31





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0