Ullared

Eftersom att vi ska i närheten av Ullared i helgen så ska vi självklart passa på att åka dit. Har ni några bra tips på fyndvaror? Är hästdelen bra? Täckena? GE MIG ALLA TIPS! :D
 
Vi ska dit på lördagen då både jag och Linnea startar runt 09 på morgonen.
 


6 Kommentarer till "Ullared"

Elin Skriver:

Hästavdelningen är mycket bra! Både för ryttare och häst, mycket snygga och billiga träns, var där för ett år sen och köpte ett supersnyggt träns med breed nosgrimma och blingblingpannband, precis ett sånt jag letat efter.. För 300:-! Har använt det flitigt och det syns knappt på det, så jag tycker det var bra kvalitet.

Letar man efter bra och prisvärda basgrejer så är Ullared bäst, inga superflashiga grejer, men snygga och prisvärda som sagt.

Svar: det ska bli spännande att se hur det är, tack för tipsen! =)
Lina Dolk

2012-09-26 | 17:30:47
Anonym Skriver:

Jag köpte ett 200g stalltäcke för 149:-!
Och hur mycket som helst, det finns mycket bra och billiga saker :)

Svar: strålande pris :P tack för tipset!
Lina Dolk

2012-09-26 | 19:50:51
Malin Karlsson Skriver:

Deras utetäcken är något jag verkligen kan rekommendera! Det är väldigt bra kvalité trots det låga priset. De kostar hälften så mycket som utetäckena gör i vanliga fall. Vi köper alltid hem ett lager därifrån haha. Lädergrimnor, träns och sånt är dock sämre. Det är inte så bra kvalité på lädret enligt mina egna erfarenheter. Hoppas du får en lyckad shoppingrunda där nere :)

Svar: härligt, då kan jag köpa på mig några till OjOj :P
Lina Dolk

2012-09-26 | 20:47:59
Frida Söderqvist Skriver:

Sporremmar och lädergrimmor har jag bara bra erfarenheter med! De funkar super! Har även köpt pälsglans, liniment, schampo och lädervårdsprodukter därifrån, de är superbra de med! :) stort lycka till i helgen! Håller alla tummar och tår jag har! :D<3

Svar: sporremmar behövs, så tack för tipset! <3
Lina Dolk

2012-09-27 | 08:20:25
Tilda Skriver:

Det går att hitta riktigt bra täcken.. Köpte också ett stalltäcke 200 g för 149 (säkert samma som hon ovanför) och det brukar kosta ungefär 800! Superbra!
Sen har dom också billiga back on track, och massa billiga produkter typ flugspray, pälsglans och allt sånt!

2012-09-27 | 16:23:34
Elsa Skriver:

Ridstrumpor!! Jag köper alltid en massa ridstrumpor när jag är där! Bra att ha grejer.;) Basprodukter som lädervårdsgrejer, pälsglans o borstar är jättebra o billiga!:)

2012-09-28 | 20:46:16





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0