Andas!

Gahh får smått utbrott på blogg.se just nu, håller på att ladda upp bilder men det går inge vidare. Två gånger har jag tryckt på publicera och då slängs jag ut ifrån sidan. Så nu testar jag appen sedan går in och ändrar i vanliga och ser om jag gör några framsteg.
 
Var ju som sagt med E-type och Ove i ridhuset förut, Ove satt fast i vänstersidan så passet gick åt att jogga honom i rund och låg form och flytta höger vänser, byta varv, övergångar och efter ett tag blev det bättre. Imorgon är det Puff som följer med till ridhuset. Föresten kommer det bilder på honom när jag och datorn är överrens igen.. ;)
 
Tidigare idag var jag hos Sofie och fixade mina ögonbryn och fransar, just nu är de väldigt mörka men det kommer att gå ur om några dagar och då kommer det bli snyggt ;) Sofie fixar även naglar i gelé och massa andra saker. kolla in mer här: http://dittwahlavnaglar.blogg.se/
Jag, Elin och mamma åkte sedan till Lager 157 och åt lunch, fick även med mig två tröjer ifrån bondelid hem.
Nu ska jag ta tre djupa andetag och ge mig på bilderna igen!


0 Kommentarer till "Andas!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0