bittra människa

Kommentarerer:
 
Anonym
IP: -

Oj, han har gått upp ganska rejält i vikt va? Ser ganska tjock ut, späcknacke..

 och Även denna anonymna kommentar kommer ifrån samma dator, skumt ;)

Anonym
IP: -

Lite väl breda och korta va? De är väl inte måttade?

Jag kan absolut ta kritik, men att gå in och kommentera anonymt och bara vara bitter känns rätt onödigt faktiskt.

Men svar på dina frågor kan jag göra iaf.

Puff har alltid haft krallig nacke och nej han har inte gåt tupp i vikt sedan han kom, därmot har han tränats =muskler. Påtal om mina stövlar, de är mått beställda precis som jag vill ha dom. Jag har själv valt minsta detalj så jag är supernöjd. Alla tycker vi olika och vilken tur det är jag som ska ha dom och inte du :)

Hoppas du blir lite gladare nästa gång du kommenterar, och jag heter Lina vad heter du själv? =)

Nu ska jag åka och träna med Puff i ridhuset, Elin och E-type ska också med.

 



12 Kommentarer till "bittra människa"

Jennie Skriver:

Tråkig människa, jag tycker dina stövlar va jätte fina!
Dom passade dig bra :)

2013-04-04 | 14:00:04
Pernilla W Ödlund Skriver:

Åh vilka tråkiga människor det finns :(
Bry dig inte - du sköter dina hästar på ett föredömligt sätt och OM hon/han inte gillar dina stövlar så får det stå för henne!
Jag tycker Puff ser extremt härlig ut - fin hingstig uppsyn och utstrålning. Nu vet ju jag att han varit hingst lite längre än "normalt" och då sätter det sina spår. Jag vet bara hur otroligt fint du skötte om Nido när han bodde hos er!

Svar: Fina Nido, hoppas han mår bra! =)
Lina Dolk

2013-04-04 | 14:28:52
Blogg/Hemsida: http://pernillaodlund.se
Anonym Skriver:

Vänligen ta bort mitt IP nummer synligt! Har ej gett dig tillåtelse att visa det öppet. Jag frågade vänligt, av nyfikenhet, trist attityd från din sida! Jag heter Sofia, får väl "be så mycket om ursäkt" för att jag glömde skriva i mina uppgifter, skriver från mobilen. Suck...

2013-04-04 | 15:36:49
lisa Skriver:

Helt rätt Lina! Tycker det var en trist ton i kommentarerna, så formulerar mig sig inte om man vill fråga ngt.

Svar: Håller med dig =)
Lina Dolk

2013-04-04 | 16:57:41
Sofie Skriver:

Jag tycker puff är hur fin som helst hade jag vart 10 år yngre och 20 kilo lättare hade jag köpt både han och dina stövlar ;) kram

Svar: Haha ja visst är han tjusig ;) kram!
Lina Dolk

2013-04-04 | 17:43:10
Anonym Skriver:

Ber vänligen men bestämt, ta bort mitt IP nummer! Annars anmäls du, jag har inte gett dig rätten att hänga ute mig så. Vänligen, gör det omgående!!

Svar: Man får stå för vad man skriver, och jag svarade endast på din fråga =)
Lina Dolk

2013-04-04 | 19:20:06
Sara Skriver:

"Anonym" allas ip nr står i kommentarerna så man kan aldrig vara anonym. Du får skylla dig själv om du väljer att kommentera. Hade du skrivit namn så hade det inte blivit något. Anmäl du men det blir inget av det. Haha.

2013-04-04 | 19:29:04
Anonym Skriver:

Jo, men sluta att hänga ut henne så, oförskämt ju! :(

Svar: Hänger inte ut någon =)
Lina Dolk

2013-04-04 | 20:08:44
Sara Skriver:

Ingen vet ju vem det är iaf?

2013-04-04 | 20:25:19
Sara Skriver:

Och hänga ut det gör man med bild och namn. Inte ett ip nr.

2013-04-04 | 20:25:58
Molly Skriver:

Lina, har sätt dig med Oj Oj och du rider han superfint, du förstår precis vad en häst behöver och du har sån känsla! Blir så arg på den som kommenterat, Puff har muskler och därför kan ponnys se lite rundare ut. OCH jag har sätt och tagit på dina stövlar i verkligheten och dom satt perfekt, varken för korta eller för långa, dom var superfina!

Hoppas vi träffas igen på någon tävling!:)

Svar: Tack Molly!
Lina Dolk

2013-04-04 | 20:56:35
Anonym Skriver:

Fy såååå taskigt skrivet ...... Lina trots att ja är sjukt mycket äldre än dig,kan typ va din mamma...så inspererar di mig dagligen❤❤❤❤

Svar: tack snälla! roligt att jag insperar några! =)
Lina Dolk

2013-04-05 | 07:06:07





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0