planen

Jag åker till Åre på torsdagkväll, ska hälsa på Emma min syster som jobbar där.
 
Planen med hästarna kommer se ut såhär:
 
Måndag: Ove + Puff ut Oj Oj promenad
Tisdag: Ridhuset med Oj Oj, longera puff och ut med Ove
Onsdag: Träning med Oj Oj för Emelie, de andra två ridas
Torsdag: Rida Oj Oj
Fredag: Elin longerar Puff och Ove samt  promenerar med Oj Oj
Lördag: Alla mina vilar
Söndag: Elin rider ut på Puff och Ove. Jag åker och tränar med Oj Oj för Emelie på kvällen när jag kommer hem.
 
Kan bli lite ändringar men i stora drag på detta vis.
Nu tränar vi på ordentligt med Oj Oj eftersom det är tävling igen nästa helg i Skåne.
 


2 Kommentarer till "planen"

Matilda Skriver:

Jag gillar att Ove promenerar med Oj Oj på fredag ;)

Svar: haha oj! Ändrat. Annars vore det smidigt med så hjälpsamma hästar ;)
Lina Dolk

2013-04-08 | 17:24:27
Alice Carlsson Skriver:

Hej! Ska du till Göteborg på Scandinavium horse show? :)

Svar: Nej tyvärr inte =( Men ni ska dit týckte jag att jag läste?=)=) Kram!
Lina Dolk

2013-04-08 | 19:02:31
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0