Vi ryttare

Och det är inte bara Oj Oj som måste komma upp i tävlingskondition, utan även jag som ryttare måste vara fullt redo. Jag tänker inte ge bort poäng för att jag är trött och slarvar. Nu kör vi, satsning mot absoluta toppen.
 
Jag tror vi ryttare glömmer bort oss själva, vi behöver ha styrkan och kondisen för att orka sitta rätt och inte tappa fokus. Jag själv spelar innebandy för att ha bättre kondition, sedan springer jag. Idrotten på skolan är alltid kul också.
 


1 Kommentarer till "Vi ryttare"

Jessica Skriver:

Tycker du tänker helt rätt! Det är lätt att glömma bort sig själv när man lägger ner mycket tid på hästen men man själv måste ju också vara i form. Man tävlar ju som ett team och både häst och ryttare ska vara på topp! :D

Svar: visst är det så, ändå glömmer man sig själv :P
Lina Dolk

2013-04-11 | 15:24:20
Blogg/Hemsida: http://helander.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0