Besiktad

Fina Puff gick igenom besiktningen på Strömsholm nu plättlätt, hade inte trott något annat då han är som en gummiboll i ridningen och känns loss och fin på alla vis.

Jag/ vi är väldigt stolta över vårat arbete med Puff. Han har även tagit oss med storm då vi gillar han massor.

Puff kommer lämna oss nästa helg och åka till sin nya ägare när alla papper är skrivna.



4 Kommentarer till "Besiktad"

Anna D Skriver:

Fin fiina! Phaffe kommer verkligen SAKNA HONOM!

Svar: Ja det kommer han verkligen göra!!
Lina Dolk

2013-08-13 | 16:11:31
Moa Skriver:

Hej! Blev så sjukt glad när jag hörde att han gick igenom. Längtar tills jag får hem han!:) lycka till på SM vi kommer och kollar!:)

Svar: förstår att du längtar, han är underbar! Ses på SM!
Lina Dolk

2013-08-13 | 19:21:02
Musse Skriver:

Lycka till Moa med Puff. En kille som jag verkligen gillat!

Svar: =)
Lina Dolk

2013-08-13 | 20:16:10
Sara Skriver:

Så fin! Vilket bra jobb du gjort!!

Svar: tack snälla!
Lina Dolk

2013-08-13 | 20:51:12





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0