Debut imorgon

Tränade Cadish idag och det gick bra faktiskt, och imorgon gör vi våran debut tillsammans! Spännande! Det är en fin häst jag sitter på, men vi är lite vingliga och vi kan inte rygga så bra, men vi ska självklart göra vårat bästa. Ska bli kul att se hur han är på tävlingsbanan!
 
Putsade sakerna och såg över det jag ska ha med mig, eftersom jag ska på bröllop nu på eftermiddagen/kvällen så blir han badad av en tjej på Brolöten, väldigt snällt! Jag åker dit och hjälper till med morgonfodringen och sedan ska jag knoppa och snygga till innan avfärd.
 
Startar först i klassen imorgon, 09.00 och det är en LA:3
Hållt tummarna för oss att vi lyckas göra en godkänd debut där vi är nöjda  :)
 
 


2 Kommentarer till "Debut imorgon"

Maja Skriver:

Lycka till!!

Svar: tack maja!
Lina Dolk

2013-08-24 | 16:36:03
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Tant Brun Skriver:

Klart vi håller tummarna👏👏👏👏👏👏❤❤❤❤❤

Svar: det behövs, så tack!! <3
Lina Dolk

2013-08-24 | 17:22:18





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0