Duktiga Maaike

Se filmen jag la upp för några dagar sedan och jämnför. Visst är det mycket bättre?! Hon är mycket bättre i båda sidorna och vi är inte lika vingliga. Även galoppen är mer bärig. Duktig ponny!



4 Kommentarer till "Duktiga Maaike"

Sara Li Skriver:

Hur är detta möjligt?? Wow! Så jävla duktig du är!!

Svar: Duktig ponny :P
Lina Dolk

2013-08-29 | 10:10:05
Blogg/Hemsida: http://slv.blogg.se
Moa nilsson Skriver:

Hej Lina! Igår gjorde jag min första träning med puff och han skötte sig kanon!

Vilket dunder jobb du har gjort med den hästen! Super skillnad du är jätte duktig!

Svar: Vad roligt att det gick bra för er, hoppas tränaren gillade honom!=)Ja tack så mycket, jg är nöjd =)
Lina Dolk

2013-08-29 | 14:29:22
Blogg/Hemsida: http://dressyrtjejen.devote.se
Voman LA Konsult AB Skriver:

Fantastiskt att få se detta.

Blev riktigt glad.!

Med vänliga hälsningar
Ann-Katrin Vestberg
Voman LA Konsult AB

Svar: Maaike är så fin! Det var roligt att ha henne hemma hos oss=)
Lina Dolk

2013-08-29 | 21:00:39
Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

Du är riktigt duktig! vilken skillnad! En sak jag skulle vilja om du vill och kan, nästa gång jag åker till brolöten (har inte planerat in nåt än men jag vill att de blir av) då får du jääättteee gärna sitta upp och rida min ponny skulle vara jätte kul att se honom med just dig som är så himla duktig! De verkar ju som att du kan hoppa upp på vilken häst som helst och få den att dansa fram, skulle va jätte kul att se nån annan rida min häst med då jag inte gjort de (bara emelie som suttit upp och ridit igenom honom en gång) tror de kan va nyttigt att se "hur de ska se ut" och gärna få lite tips, om du vill såklart och vi är på brolöten samtidigt nån gång? :) kram

Svar: Aboslut det kan jag göra! Dock brukar det ta några gånger innan man får till det, men påminn mig när vi är där samtidigt! KRAM
Lina Dolk

2013-08-30 | 21:00:33
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0