efter skolan

Idag efter skolan ska dessa fyra ridas:
 
Jogga Phaffe
Hoppa Puff gymnastikövningar
Dressyr Maaike
Dressyr Cadish
 
Jag saknar att rida Oj Oj men snart är hans vilovecka över och vi kan börja träna till eliten som snart drar igång! E-type kan nog ha bett nästa vecka om det fortsätter läka såhär bra så det är snart fullfart på de båda  :)
 
Puff åker som sagt på söndag, så jag kommer bara rida han idag och imorgon. Ev ska vi fota honom på söndag när jag rider på åkern men det beror lite på när jag är iväg med Cadish och tävlar. Emelie ska också tävla så är nog kvar hela dagen med dom =)
Ska packa ihop Puffs saker och se över dom, putsa upp sadeln och tränset så det bara är att smörja av lätt till söndag.
 
 
 
 
 
 
 


1 Kommentarer till "efter skolan"

Amanda Skriver:

Hej! Varför rider du Maikee? Red inte linnea Philipsson honom? :o

Svar: svarar i inlägg
Lina Dolk

2013-08-23 | 15:46:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0