Fina Oj Oj

Godmorgon grålördag! Just nu är det uppehåll men det lär inte vara det hela dagen.

Jag har ridit Oj Oj nu, vi gjorde om schemat lite så han fick vila igår för vi har bokat träning för Emelie imorgon så då ville jag rida igenom han idag. Men åter till träningen, han var så fin! Hade en jättebra känsla och han rullade på väldigt bra med en fin takt och flyt hela tiden.glad!

Jag tränade mycket med att se till att han var framför skänkeln, jag gick in på korta diagonaler där vi brukar göra enkla bytena men istället så ville jag bara rulla på och se att han hade de stora sprången hela tiden utan tveka på att byte skulle komma. Gjorde likadant på medelinjen såg till att han var rakriktad och bjöd på hela medelinjen utan tvekan till en eventuell halt som vi brukar.

Nu ska vi fixa stallet sedan ska jag göra klart hästarna som ska tävla. Elin åker tidigare då hon ska hjälpa andra på plats också.



0 Kommentarer till "Fina Oj Oj"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0