Man blir trött av att börja skolan!

Igår kväll hade jag tänkt att blogga, ladda upp sista bilderna ifrån SM och duscha. Men det kunde jag ju fet glömma, medans jag väntade på att mamma skulle bli klar med datorn så somnade jag uppochner i soffan på några sekunder!
Vaknade sen 02.50 och då orkade jag inte sätta mig framför datorn.

Nu sitter jag på Puff sedan ska Maaike ridas innan jag åker till skolan :)



2 Kommentarer till "Man blir trött av att börja skolan!"

:-) Skriver:

Hej Lina! jo jag undrar vilka tider går du i skolan nu i gymnasiet? Har du bra betyg? Jättebra blogg!! :D

Svar: Mina betyg är lite över medel och jag har inte så jättesvårt i skolan, men visst bör jag plugga lite mera ;) Tack!
Lina Dolk

2013-08-21 | 08:10:58
Lisa Skriver:

När börjar du skolan?? :) asså vilken tid på morgonen

Svar: olika ! men oftast tar jag bussen som går 7.50 kram
Lina Dolk

2013-08-21 | 08:46:52





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0