onsdag

Hej onsdag! Gud vad fort dagarna går..
 
Över 900 unika läsare igår, superkul!=)
 
Igårkväll följde jag med Linnea på hoppträning, sedan följde hon och hennes häst Indra med sig hit hem till oss och ska stanna till imorgon. Kul!
 
Hästarna idag:
 
Oj Oj- ridas ut
Puff - ridas ut
Phaffe - Hans ägare Ida kommer ikväll och rider,de skulle hoppa lite på banan
 
Ihelgen kommer jag åka till Brolöten och hjälpa till i stallet, då kommer jag ta med mig OJ OJ, eller vi ska dit och träna imorgon, sedan fredag och söndag ska han tränas igen. Jag gillar att han har sin vilodag efter två träningsdagar, det upplägget funkar på honom nu inför SM när det är lite hårdare träning som gäller.
 
Jag och Linnea en kväll på derbyt:
 
 


1 Kommentarer till "onsdag"

bella Skriver:

Hej!
Hur lång är du?:)

kommer hålla tummarna för dig på sm sen!

Svar: 160 cm!tack vad snällt =)
Lina Dolk

2013-08-07 | 11:38:19
Blogg/Hemsida: http://www.isabellanordquist.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0