sponsorer

Fråga:Åh vad roligt med sponsorer! Har du några flera sponsorer?
Kram :)
 
Svar: Superkul, väldigt givande för min ridning =)
 
Maskincenter, Flens event & nöje, och www.ryttarsmycken.se har gett mig fina smycken!
Pappa är den största hehe ..
 
TACK till er.
 
 


1 Kommentarer till "sponsorer"

Kajsa Skriver:

Hej Lina! Jag undrar vem som har gjort din design och om det kostar något? Hur mycket isåfall?

Du kanske kan länka några bloggar som gör fina designer till ett rimligt pris? :)

Superhärlig blogg!

Svar: Hej! det är min vän Frida som gjort min, hon är grym inte sant?=) Du får kolla med henne om hon vill göra din för en liten slant om hon har tid. Kolla min facebook så httar du henne där!
Lina Dolk

2013-08-20 | 19:27:32
Blogg/Hemsida: http://kajsarosenwiksten.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0