Stigläder

Är det någon av mina läsare som har mjuka svarta stigläder?
Helst av märket Equipe.
 
Mina som jag har nu är lite för hårda och nöter på sadeln lite.
 
Skicka bild och pris till [email protected]
(min mejl funkar inte)
 
 


9 Kommentarer till "Stigläder"

Frida Skriver:

Bruker du Back On Track-dekken på dine hester? Hva syns du om det, hvor mye bruker du det og dine erfaringer? :)

Svar: svarar i inlägg!=)
Lina Dolk

2013-08-06 | 21:06:52
Alicia Carlsson Skriver:

Hej Lina! Grattis till alla framgångar och lycka till nu på sm!

Jag tänkte bara varna dig om att Equipes stigläder är väldigt hårda och jag har inte hittar några som är mjuka.. Jag har haft mina till min equipe sadel i över ett år nu och även fast att jag putsar dem med equipe oljan varje dag så blir de inte bättre.. Tänkte bara så att du inte letar i onödan! 😘

Kram

2013-08-06 | 22:36:45
Alicia Carlsson Skriver:

Hej Lina! Grattis till alla framgångar och lycka till nu på sm!

Jag tänkte bara varna dig om att Equipes stigläder är väldigt hårda och jag har inte hittar några som är mjuka.. Jag har haft mina till min equipe sadel i över ett år nu och även fast att jag putsar dem med equipe oljan varje dag så blir de inte bättre.. Tänkte bara så att du inte letar i onödan! 😘

Kram

2013-08-06 | 22:37:24
Alicia Carlsson Skriver:

Hej Lina! Grattis till alla framgångar och lycka till nu på sm!

Jag tänkte bara varna dig om att Equipes stigläder är väldigt hårda och jag har inte hittar några som är mjuka.. Jag har haft mina till min equipe sadel i över ett år nu och även fast att jag putsar dem med equipe oljan varje dag så blir de inte bättre.. Tänkte bara så att du inte letar i onödan! 😘

Kram

Svar: Hej! Tack snälla, hästarna har varit fina nu =)
Okej vad bra att du skrev det, då ska jag se efter andra!=)
kram!
Lina Dolk

2013-08-06 | 22:37:25
rebecca Skriver:

hej lina! själv så har jag en luc childeric och till den childeric läder som är jättebra väldigt mjuka så att dom speciellt inte ska skada sadeln så dom kan jag verkligen rekomendera!! kram

Svar: tack för tipset ska genast kolla upp det! Kram
Lina Dolk

2013-08-06 | 23:07:55
Sofia Johansson Skriver:

Kolla Hööks... Syntet stigläder 129 kr... Billiga,mjuka o skaver ej på sadeln...
Kul att träffa dig i går
Kram tant brun

Svar: det ska jag göra! Kul att se dig med =) kram
Lina Dolk

2013-08-07 | 06:13:40
Blogg/Hemsida: http://soffiajohansson.blogg.se/
Anonym Skriver:

Prestige läderna är guld! Dyra men supermjuka :)

Svar: ja fick höra att det tydligen var bra, ska kolla runt lite =) tack för tipset!
Lina Dolk

2013-08-07 | 09:44:58
Sara Skriver:

Hej! Ett tips är att ha stigläder i kalvskinn, lite dyrare men skadar inte sadeln. finns i de flesta butiker och att beställa på nätet :) lycka till på SM !

Svar: tack för tipset ska kolla upp det! tack snälla =)
Lina Dolk

2013-08-07 | 10:21:41
Jonna Vallgren Skriver:

Hej! Ett tips är att sätta stiglädrena innanför kåpan, om det går på den sadeln vill säga! Det har jag gjort på både min hopp och dressyr och då slipper man fula märken på kåpan! :) Lycka till på SM!

Svar: smart! men tror inte det går på min, men ska kolla det=) tack snälla!
Lina Dolk

2013-08-07 | 11:28:12





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0