Syr knoppar



3 Kommentarer till "Syr knoppar"

Matilda Skriver:

Kul med videon! Brukar du sy OjOjs knoppar också? :)

Svar: nej detta var första gången jag gjorde det, men ska fortsätta med det!=)
Lina Dolk

2013-08-02 | 16:37:36
Linda Skriver:

Hejsan Lina! Verkar superbra att sy knoppar, antar att de kan hålla sig snyggare längre än när man fäster med gummiband?! Var köper du tråden och nålen?

Sedan vill jag ge dig lite beröm också ;) Jag tycker att du har en sund syn kring hästar, gillar verkligen din inställning och ditt driv! Lycka till på SM nu, jag hejjar på dig!

Svar: Hej! De sitter mycket bättre!Jag köpte det på en tävling så vet faktiskt itne, men större hästaffärer har sakerna!

Tack vad roligt att du gillar hur jag har det. Tack jag är superladdad för SM :D
Lina Dolk

2013-08-04 | 16:13:50
Blogg/Hemsida: http://lindamartensson.bloggplatsen.se
Julia Skriver:

Åh nu vill jag också börja sy knoppar =) på slutet sa du att man skulle dra tråden genom mannen fram och tillbaka, menade du självasteknoppen då? :-) håller dem även fast hästennsom skakar sig? ;)

Svar: Dom håller mycket bättre när man syr så prova! ja precis jag tar tråden fram och tillbaka några gånger så det sitter ordentligt =)
Lina Dolk

2013-08-10 | 17:29:04





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0