tävling i helgen

Imorgon är det tävling för mig och E-type!
Det är en cup som är i 3 dagar
 
Fredag start 15.13 LA:1
Lördag start 13.22 LA:3
Söndag start 17.09 LA:4
 
Vi kommer inte stalla upp honom på plats då det är endast drygt 1 timmes bilfärd och han sover skönare och bättre hemma. Samt att jag då hinner rida alla hemma mycket bättre än om vi ska vara på plats hela dagarna.
 
Min tränare Emelie kommer med en hög hästar också ;) Kul! Även min vän Alice ska starta.
 
Storhästtävlingar är dock inte lika roliga som ponny, men det ska bli kul iaf såklart!
 
Elin red E-type imorse eftersom jag är på Årsta som funktionär, han hade varit fin. Egentligen skulle Elin till Västervik denna helg, men det blev inte av, därav att jag ska tävla!
 
förra året på samma cup
 
 
 
 
 


1 Kommentarer till "tävling i helgen"

Anonym Skriver:

Tjoho! Ses imorgon! <3 :D

Svar: håller tummarna för dig nu!
Lina Dolk

2013-08-01 | 17:33:08
Blogg/Hemsida: http://systrarnacarlsson.devote.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0