Tiden går fort när man har roligt!

Jösses, jag trodde jag skulle vara klar tidigt i stallet idag men klockan bara flög iväg och vips så var klockan mycket!

Jag klippte Oj Oj, bra/dåligt känner på mig att jag kommer få några kommentarer om det. Men jag vade att kliopa honom för att han är lite långhårig och svettas lätt. Vilket inte är snyggt på tävling och desutom förlorar han mycket vätska vilket inte är bra. Det här att man förstör vinterpälsen gör inte mig så mycket då jag har mina hästar klippta under hela vinterhalvåret.

Nog om det, håll er kvar på bloggen för den nya designen är påväg upp!!!!


5 Kommentarer till "Tiden går fort när man har roligt!"

Elvira Skriver:

Den nya designen är verkligen super snygg, älskar den!

Svar: kul att du gillar den, jag med! frida är bäst!
Lina Dolk

2013-08-09 | 23:54:34
JennyM Skriver:

Den nya designen blev riktigt snygg! :)

Svar: håller med dig!= )=)
Lina Dolk

2013-08-10 | 02:55:59
Blogg/Hemsida: http://jmdressyr.se
ida' Skriver:

ja, den blev super fin :)

Svar: så nöjd! =)
Lina Dolk

2013-08-10 | 07:27:20
Blogg/Hemsida: http://www.idatommila.blogg.se
Sara Skriver:

Gud vad snygg din blogg blev!

Svar: håller med dig! duktiga frida =)
Lina Dolk

2013-08-10 | 08:04:12
Anonym Skriver:

Jag har också klippt min ponny ;) ser inget illa i det , snarare bra så de inte tappar vätska ;D

Svar: då tycker vi lika! =)
Lina Dolk

2013-08-10 | 14:39:14





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0