Ungern?

Jag har fått mejl om en tävling i Ungern att delta på en internationell tävling. Coolt!

Men det är 400 mil typ och det krävs mycket planering och fundering. Ska prata med Emelie och diskutera det hela. Men vore så jävla kul (ursäkta språket) att få göra en utlandsresa med Oj Oj innan jag är för gammal.

Gahhh spännande!'



7 Kommentarer till "Ungern?"

Evelinn Åkerman - Satsande juniorryttare Skriver:

tycker du ska passa på nu som du säger innan du är för gammal! och tänk hur många som kan få upp ögonen för dig när du åker till ungern! man får inte många såna här chanser, ta den! :)

2013-08-27 | 21:00:11
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se/
Anna D Skriver:

Vilket äventyr det vore! Håller tummar att ni får till det! !

2013-08-27 | 21:16:54
Maja Skriver:

Gud så kul!!

2013-08-27 | 21:39:48
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Sandra AW Skriver:

Klart du ska åka om ni fixar logistik mm. !!! va roligt!

2013-08-28 | 07:41:25
Blogg/Hemsida: http://www.motosidressyr.webrider.se
Miranda Skriver:

Gud så roligt! Hoppas du åker vore ju super coolt!

2013-08-28 | 08:14:14
Anonym Skriver:

Vem var det som fråga? Vet du om det är några andra som ska dit?

Svar: Jag vet vilka de har frågat men jag vet inte vilka som ska åka. Förbundet!
Lina Dolk

2013-08-28 | 18:31:46
Tilde Skriver:

Hej! Gud va kul att få en sån fråga! Hoppas att du kan åka. Casanova har varit halt i några dagar men inget farligt. Han hade slagit sig i hagen och va svullen:( Nu har jag börjat sätta i gång honom och i dag så joggade vi på åkern. Han va super fin och väldigt lös!!!!! Jag ska tävla nästa omgång i div. II på han och vi hoppas det går bra!!! Kram Tilde och Casanoav<3

Svar: Oj vad tråkigt med casanova, hoppas det är helt bra nu! Ibland är det bra med oplanerad vila faktiskt, hästarna brukar gilla det. Lycka till i div 2! =) kram
Lina Dolk

2013-08-28 | 19:29:52





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0