Våga

Jag har funderat fram och tillbaka länge på om jag vågar säga "jag satsar på medalj på SM!"

När jag säger det i huvudet till mig själv låter det absolut rimligt och helt okej att våga säga. Men om jag säger det högt låter det helt plötsligt hårt och lite drygt(?!) Man ska alltid behöva vara så försiktig med allting så folk inte ska tolka allting fel eller tro att man menar något illa men man måste tro på sig själv,
för gör inte jag det, vem ska då göra det?

Så jag har bestämt mig, jag satsar på medalj och ska göra allt i min makt för att kunna fullfölja mitt mål. Och skulle jag inte klara det så har jag iallafall vågat chansa fullt ut och kommer nog efter ett tag vara väldigt glad över det sen.

Så jag säger det med största ödmjukhet och respekt för mina motståndare, jag satsar på medalj med min finfina Oj Oj! <3



11 Kommentarer till "Våga"

Maria Skriver:

Det är väl klart att du ska satsa på medalj! Ni var ju så nära en redan i fjol och inte sjutton tävlar man på er nivå med resonemanget att delta är det viktigaste. Kör hårt, rid som aldrig förr! Lycka till!

Svar: ska försöka rida ordentligt! tack =)
Lina Dolk

2013-08-15 | 13:45:54
Louise Skriver:

Heja Lina och Ojoj! Lycka till och fortsätt tro på er själva! :-D

Svar: ska verkligen försöka! tack!
Lina Dolk

2013-08-15 | 13:53:46
Matilda Skriver:

Håller alla tummar och tår för er! Lycka till duktiga Lina & OjOj!! Du verkar verkligen vara en väldigt ödmjuk och snäll tjej!

Svar: tack snälla!
Lina Dolk

2013-08-15 | 14:19:24
Emelie Skriver:

Du vet vad jag säger...

Svar: HAHA jag vet!! =)
Lina Dolk

2013-08-15 | 14:30:51
Anna D Skriver:

Hallå! Du är ju en elitidrottare och då måste man ju sätta mål. Det är ju dina mål och fullt realistiska, vad andra tänker är ju deras problem. SATSA PÅ GULD!fullt realistiskt med din skicklighet och OjOjs förutsättningar!
Håller tummar och hoppas att NI lyckas!
GO FOR IT!

Svar: Sant , mål måste man våga ha! TACK!
Lina Dolk

2013-08-15 | 14:59:25
Moa Nilsson Skriver:

Jag tror på er!

Svar: Tack Moa!
Lina Dolk

2013-08-15 | 16:15:58
Annie Berggren Skriver:

Klart du vågar säga det!! Går det vägen tror, eller VET jag nog nästan att det blir medalj! :) Stort lycka till!!

Svar: TACK!
Lina Dolk

2013-08-15 | 16:29:55
Blogg/Hemsida: http://annieberggrens.blogg.se
Helene Skriver:

Klart du ska! Tror stenhårt på er och det borde du också göra! Säg det högt och tänk det, självförtroende gör massor!

Svar: Ska försöka =) TACK!
Lina Dolk

2013-08-15 | 19:14:20
Frida Fransson Skriver:

Du och Ojoj är jättefina, klart du ska satsa! Lycka till nu, jag och Pee Wee hejar på er! :)

Svar: Tack snälla Frida!
Lina Dolk

2013-08-15 | 21:08:43
Blogg/Hemsida: http://Friidafransson.blogg.se
Pernilla Skriver:

DU om någon klarar detta!! Jag tror stenhårt på både dig och Oj Oj. Jag tycker du är så fantastisk - på många vis - spec att du har sån ödmjuk inställning. För såklart är det så att i stort sett ALLA som har tagit sig till SM egentligen har chansen att ta medalj.
Jag håller i alla fall tummar och tår här hemma och kommer följa dina resultat hela helgen!! KRAMAR

Svar: Tack Pernilla, ska verkligen försöka visa hur fin Oj Oj är =) kram
Lina Dolk

2013-08-15 | 23:36:07
Blogg/Hemsida: http://pernillaodlund.se
Tore Skriver:

Du har säkert reda fått medalj (?) är lite dåligt insatt men håller tummarna för fortsatt framgång, du e ju alltid jätteduktig!

Svar: haha medaljerna delas ut på söndag, hoppas jag rider till mig en! =) tack!!
Lina Dolk

2013-08-16 | 10:41:58





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0