Världsrekord!

Magiskt! In och kolla ritten, jäklar vad bra det är , respekt!

Svt/play



1 Kommentarer till "Världsrekord!"

Cecilia Skriver:

Åh wow, helt jävla magiskt! Jag sitter och det sprutar tårar ur ögona, för att det var så vackert :)

Det var harmoniskt, mjukt och alldeles underbart. Dessutom en häst som inte gick bakom lod, med bakbenen på rätt plats -även i passage och piaff och en underbar samling i uppförsbacke. Sällsynt skulle jag vilja kalla det! :)

Grattis förresten till framgångarna i SM! Jag tycker du ska vara nöjd över fjärdeplaceringen, men jag absolut förstå din frustration och besvikelse att hamna precis utanför pallplats! Jag tycker ni är grymma iaf (okej, jag erkänner att jag är lite avundsjuk också på er alla som tävlar SM på ponny. Själv kvalade jag 2003 men åkte aldrig pga avståndet från norrbotten och sen dess har jag liksom aldrig tagit mig tillbaka på toppen med storhäst)

Svar: Visst var den fantastisk!! helt otroligt =)
Tack snälla jag är nöjd men hoppades på medalj!
Lina Dolk

2013-08-22 | 14:14:14
Blogg/Hemsida: http://frokenfraken.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0