Varmt

Var varmt när jag tränade så både jag och Oj Oj behövde oss en dusch!

Det gick bra idag, slutorna flöt på väldigt bra medan öppnorna var lite sämre.

Kommer bilder på Phaffe ikväll ifrån träningen.



2 Kommentarer till "Varmt"

Linnea Skriver:

Hur gick det vid provridningen här om dagen på puff och phaffner?:)

Svar: Tjejen provred båda och föll mest för Puff! Fina killar båda två =)
Lina Dolk

2013-08-06 | 12:41:27
Blogg/Hemsida: http://nattstad.se/liinneat
Lovisa Skriver:

Använder du paddar under benlindorna? Skulle du vilja skriva ett inlägg om hur man lindar bra? :-)

Svar: har gjort ett inlägg i bloggen, sök där så hittar du ett inlägg hur jag lindar! Jag använder mias paddar, väldigt bra! =)
Lina Dolk

2013-08-06 | 19:48:06





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0