Wihuuuu

Ungern kan bli av! Det är inte klart men vi planerar.

För Emelie ska ev också tävla där och då får jag och Oj Oj åka med i deras stora lastbil. Perfekt! Emelie vet exakt hur man reser långt med häst och jag har världens bästa tränare med mig. Pappa följer med och hjälper till att köra lastbilen isf och elin flyger ner till tävlingarna fre-sön. För då tränar hon hästarna hemma.

Hoppas hoppas detta blir av!!

Jag missar dock omgång 2 i eliten men mina duktiga lagryttare klarar sig utan mig den omgången.



4 Kommentarer till "Wihuuuu"

JennyM Skriver:

Åh vad spännande. Håller tummarna :)

Svar: tack snälla, är supertaggad!
Lina Dolk

2013-08-28 | 15:12:17
Blogg/Hemsida: http://jmdressyr.se
Maja Skriver:

Så himla kul, håller tummarna för er!

2013-08-28 | 16:09:03
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Elise Skriver:

Åå vad roligt!! Det här är du verkligen värd lina, så grym som du och ojoj är!:D

Svar: ska bli superkul! tack!
Lina Dolk

2013-08-28 | 16:11:02
Blogg/Hemsida: http://eliisevogniild.blogg.se
Jennie Skriver:

Gud vad häftigt!! Det är du verkligen värd, du är så himla duktig Lina! Jag får väldigt mycket inspiration av dig, så himla kul att följa dig i dina framgångar. Men även i dina "mottgångar" för du är så himla klok som endå ser det positiva i allt. Väldigt inspirerande!

Svar: jag försöker vara klok, det går itne alltid med ibland så ;) tack snälla
Lina Dolk

2013-08-28 | 17:37:11





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0