Frågor

Frågor
Hej Lina! Jättefin blogg! Jag har några frågor:
1. Har du många vänner omkring dig på tävlingar? Eller är det mest du och hästen och fokus?
Svar: tack så mycket! Jag har vänner absolut,  men jag är otroligt fokuserad när jag är på tävling, så jag hamnar i min egna lilla värld. Jag är där för att prestera och då måste fokus ligga på hästen och mig själv. Det är elitnivå och det är så mycket detaljer som man måste ha ordning på för att lyckas. 
 
2. Har du någonsin känt för att bara sluta rida? Lägga ner allt och göra något annat? Vad skulle du göra om du inte hade hästarna?
Ha det bra! :)
svar: nej har aldrig haft den känslan, älskar verkligen att träna och tävla. Om jag inte hade haft hästarna skulle jag spela fotboll och slöa framför filmer mera ;) 
 

 

 


1 Kommentarer till "Frågor"

Moa Nilsson Skriver:

Hej Lina! Min ponny är väldigt stark och svår att få lösgjord. Vi har kollat rygg, tänder, och sadeln! Hon går på vanligt tredelat! Har du något tips på bra övningar? Kram Moa

Svar: Svararat hoppas du får något tips. Lycka till
Lina Dolk

2013-12-28 | 21:50:17





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0