Mot Brolöten!

Efter Mattias träningen igår åkte jag till skolan och hade övernattning med två klasser. Kul var det men oj så trött jag är nu, det blev bara sömn på bussen hem imorse.

Men nu tar jag med mig Oj Oj och E-type till Brolöten.

sedan ikväll åker jag in till Flen möter upp några i min gamla klass, käkar med dom sedan gå och kolla på Lucia. Jag kommer sova gott ikväll!




2 Kommentarer till "Mot Brolöten!"

❤ Skriver:

Hej Lina älskar du blogg! Jag undrar hur du har gjort din heder älskar den om du har gjort den vilken app eller vem har gjort den❤😘

2013-12-13 | 17:39:20
Amalia Skriver:

Hej!
Vem har gjort din bloggdesign? vet att du skrivit det i bloggen för ett tag sedan men hittar inte.
Kram!

2013-12-14 | 10:54:16
Blogg/Hemsida: http://www.aewahlstrom.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0