Outfit

Outfit
 
Träns: Hööks, beställt ifrån hemsidan
Sadel: Amerigo, med sadelpadd ifrån börjes
Schabrak: BR storlek full, köpt i globen 2012
Benlindor: BR med paddar under, köpt i globen 2012
Hjälm: JW hjälm, köpt på Kvalite Häst och Hund i Flen
Ridstövlar: Vinterstövlar ifrån Ariat, köpt på Kvalite Häst och Hund i Flen
Ridbyxor: Fodrade varma ridbyxor, köpta på Maskincenter i Sparreholm
Jacka: Uhip, julklapp ifrån Maskincenter Sparreholm, bästa, skönaste jackan! Superbra passform i ridningen.
 
Tycker ni dessa outfit inlägg är bra eller tråkiga? Så jag vet om jag ska fotsätta med dom? Kanske bra att få tips vart jag köpt mina saker om ni gillar dom?
 
 


5 Kommentarer till "Outfit"

Elin Skriver:

Fortsätt med dessa outfitinlägg! Det är kul att få lite inspiration 😉

Svar: roligt att du gillar dom, fixar en massa outfit inlägg nu =)
Lina Dolk

2013-12-26 | 17:32:44
Sara Skriver:

Jag älskar dom här inläggen, då vet man vart man kan köpa dina snygga saker! :D

Svar: roligt att du gillar dom =)
Lina Dolk

2013-12-26 | 17:52:50
Alva Skriver:

Outfitinläggen är toppen! Tycker det är jättebra att få veta vart du köpt grejerna, för det är, som sagt överst, superbra med inspiration =)

Svar: kanon! jag fortsätter!=)
Lina Dolk

2013-12-26 | 18:05:09
Matilda Skriver:

Jag tycker dom är jätte bra! :)

Svar: vad bra! då fortsätter jag =)
Lina Dolk

2013-12-26 | 19:04:05
Johanna Skriver:

Är du en sån som spänner nosgrimman hårt eller med 2 fingermetoden? Vet flera toppstall med elitryttare (dressyr) som spänner nosgrimman + achenremmen så hårt dom kan. Hur gör du?

Svar: svarar i inlägg
Lina Dolk

2013-12-26 | 20:46:06





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0