Pentax

Jag har ju frågat om tips till hur jag ska ta bättre bilder med min systemkamera. Och då kan det ju vara bra att ni vet vad det är för någon ;)

Jag tycker bilderna blir bra utomhus men i ridhus är det nästan omöjligt! Ge mig alla tips ni kan :)






2 Kommentarer till "Pentax"

Elin Skriver:

Bilderna i ridhus blir skarpare och bättre om objektivet har en hög bländare. Jag använder en nikon med bländare 1.5 vilket är ganska högt bländartal. Ju lägre tal desto högre är bländaren :)

2013-12-26 | 17:35:56
Evelinn Åkerman Skriver:

Jag fotar alltid på M och sen i ridhus ändrar jag till högt bländartal, kort slutartid och vitbalansen stället jag in efter ljuset i ridhuset:) mina ridhusbilder blir alltid bra:)

2013-12-26 | 18:18:15
Blogg/Hemsida: http://enewe.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0