Provridning

Nu händer det grejer, vi har som många vet spanat efter juniorhäst under en tid, men det har inte varit lätt att ens hitta någon att åka och titta på som vi vill titta på.. mycket på marknaden men.. Det är så mycket som ska stämma och kräsen det är både jag, Elin och Emelie som man såklart ska vara.
 
Men iaf så har vi tre hästar som ska provridas, superkul! En ska testas snart, inväntar bara svar om datum och de andra två om 2-3 veckor. Tänker inte berätta mer än så ni får helt enkelt vänta tills jag testat dom :D
 
Jag får massor med frågor om Valle och E-type men såhär är det.
E-type - räcker inte till för min satsning ännu, han kommer kunna gå junior SM hoppas vi nästa år.
Grand Valley- Är Brolötens, hade Valle varit lite yngre skulle jag velat köpa honom direkt, finaste hästen jag ridit och som jag verkligen fått wowkänsla på. Eller om någon vill sponsra mig med honom så lovar jag att jag har all tid i världen över ;))
Messi- mjaa lite kort i rocken..
Oj Oj- till salu, ska tävlas vidare av mig tills en ny ryttare får ta over honom. <3
 
 
 
 
 
 
 


3 Kommentarer till "Provridning"

Anonym Skriver:

Kan du inte låna Valle till junior SM 2014? :)

2013-12-31 | 07:38:57
Jessica Skriver:

Vad roligt det är när man ska leta ny häst och provrida, känna efter och fundera. Spännande! :)

Svar: Ska bli jätteroligt, det börjar idag :)
Lina Dolk

2014-01-01 | 18:44:39
Blogg/Hemsida: http://vinna.blogg.se
Lolloh Skriver:

http://lolloh.blogg.se/2013/december/alla-dessa-hastar.html#comment

Svar: bra skrivet!
Lina Dolk

2014-01-01 | 18:49:56





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0