SM 2014

Frågor: Hej Lina!
Jag har tre frågor.
1. Vilken klubb anådnar SM 2014?
2. Vilket datum går SM 2014?
3. Kan man rida FEI inledande om man inte har kvalt till de klassena? Är väldigt tacksam för svar! Casanova mår toppen och har sin vinter vila nu kram❤️
 
Svar:
1. Åsbo Ryttarförening
2. 8-10 e augusti
3. Ja du kan rida Fei inledande på regional nivå, det gjorde jag med Phaffe, det krävs inget kval dit =)
Pussa Casanova ifrån mig, saknar honom <3
 
Här hittar vi några ändringar till  2014, men det gäller inte ponnyklasserna internationellt
http://www.fei.org/fei/your-role/organisers/dressage/tests
 
Åsbo har både för Ponny och Juniorer samtidigt.
Jag är kvalad med både Oj Oj och Valle till SM 2014. Men väldigt oklart allting då Oj Oj är till salu men är han inte såld då så kommer jag satsa stenhårt, sedan är Valle Brolötens häst och inte min (tyvärr ;)) men vi får se hur det blir med allting. Valle och Oj Oj är två hästar som verkligen passar mig och jag njuter varje minut jag får rida dom.
 
 
 
 


1 Kommentarer till "SM 2014"

Tilde Skriver:

Tack så himla mycket för svaret! Ska pussa på honom<3

2013-12-03 | 16:06:46





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0