Stolt och glad

Något som Gustaf sa var att "E-type är ingen superhäst med gångarter, utan han ligger på en 7a i gångarterna men att du Lina gör honom bättre"

Jag fick så fina lovord för min ridning och hur jag visade upp E-type så jag blir  alldeles varm. En talang var jag enligt honom. Jag tänker glida på detta några dagar och ladda upp med en massa av energi så det räcker till att ha motivation på topp för hela vinterträningen. 

Att jag är bra på att visa upp hästar beror på detta
1. Grym coachning av Emelie på alla plan. Hur jag laddar, tränar och ska fokusera
2. Jag har tävlat många olika hästar och tackar inte nej till att träna olika hästar. Man lär sig massor på att rida olika hästar.
3. Jag älskar att tävla.

Sjävklart fick vi lite saker att jobba på såklart, även Gustaf sa att jag måste se till att E-type tar i med bakbena i varje steg som Mattias var på mig om, sedan sladdade vi in i båda volterna innan slutorna. Skolorna gick väldigt bra idag. Vi tittade även på några byten och de ska jag be Emelie träna extra hårt med oss. 




0 Kommentarer till "Stolt och glad"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0