Styrketester!

I skolan har vi varit de senaste 5 veckorna på gymmet, vi har gjort egna träningsprogram och jag valde att fokusera på mycket överkropp. Jag hade satt upp mål på vad jag ville klara när dessa gymtimmar var över. Och idag var det dags the D-day! Vi skulle se om vi uppnått våra mål.
 
Jag skulle klara:
5 st dips
1 st chins
30 kg bänkpress
20 st brutalbänk
 
Jag gjorde det, kändes väldigt bra efter! Jag känner verkligen hur jag blir starkare och utvecklas i teknik och styrka på gymmet. Jag blir väldigt motiverad och träna vidare på detta vis. Jag skulle önska att vi hade ett gym här hemma i Sparreholm (när jag nu skulle hinna med det). Men det skulle vara riktigt kul, speciellt att köra mina mördar pass med Elin och mamma ;)  
 
 
Dips
 
Cins
Bänkpress
Brutalbänk
 


2 Kommentarer till "Styrketester!"

sandra Skriver:

Grymt bra :D

2013-12-02 | 21:07:51
Blogg/Hemsida: http://halsoboost.blogg.se
Frida Skriver:

Coolt!!:)
måste fråga vad du går för gymnasielinje och på vilket gymnasium? Och hur du tänkte när du valde linje? Ska själv välja nu och är rätt så vilsen. Det låter ju superbra när man får träna när man är i skolan, förstår att det ger mycket i ridiningen! :)

2013-12-03 | 17:02:43





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0