Tips

Ni som läst min blogg ett tag vet att jag använder mig av Muscle power till mina hästar som tillskott åt våra hästar.
Vi var lite skeptiska till när vi började ge det då vi inte riktgt tror på allt som finns på marknaden utan håller oss till basfodret. Men detta ger faktiskt väldigt bra effekt och jag vill verkligen rekommendera det till er. Jag är ingen foderexpert lågt ifrån, men jag ser ju skillnaden på både E-type och Oj Oj det räcker som underlag för mig.

Muscle Power är ett muskeluppbyggande som innehåller vitaminer och aminosyra. Det förebygger muskelskador samt muskelförslitningar hos tävlingshästar. Med andra ord så förhindrar det korsförlamning och muskelsömhet (läst på www.wiromin.se ) 

Det är även proteinbyggnade aminosyra som är viktig vid muskelbyggnaden och det är just den biten jag ser tydligt på hästarna hemma. Oj Oj är en riktig biff ch E-type som har otur med sina skador hit och dit som tvingats till vila flertal gånger har inte fallit ur och tappat mycket alls, vilket är jättekul! 

Jag köper detta på MaskinCenter och kommer fortsätta göra det då jag ser så bra biverkning av det. 






1 Kommentarer till "Tips"

Anonym Skriver:

Gud vad kul att det funkar! Hur många gånger i veckan ger ni det och hur mycket?

Svar: Varje dag, men en burk räcker länge :)
Lina Dolk

2013-12-12 | 07:14:30





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0