trender

Modet inom ridsporten förändras hela tiden vilket är roligt! Visa faller det i smaken med andra inte, så man ser rätt mycket olika outfits överallt.
 
Förr när jag var liten använde nästan alla hårnät vilket jag tycker idag är ruskigt fult, sedan kom dounats som blev en jättebomb som många använder, men nu börjar det bli lite tråkigt att de flesta ser lika ut så jag valde att göra flätor som rullas ihop.
 
Förr hade man ju ofta schabrak där det stod sitt och hästens namn på, men det har minskat radikalt. Kanske är det för att mera sponsorer börjar synas och ryttarna bär det.
Jag gillar allt med bling bling kan inte bli för mycket ;)
 
Vad har ni märkt av för trender som kommer och går?
 
 
 
 
 
 
 


1 Kommentarer till "trender"

Julia Skriver:

Jag tycker att bling bling är sjukt fint! En fråga bara vad kostade dina ariat vinterstövlar, och vad heter dom? :) tack för jätte bra blogg sjukt läsvärd! Kram!:)

Svar: De gil på 3000kr cirka köpte de på häst och hund, superbra!!
Lina Dolk

2013-12-11 | 15:48:32





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0