Trust

Något som jag vill ha till mina hästar är täcke ifrån detta märke 



Var första gången jag såg dom och de finns på Kvalité häst och hund i Flen. Jag som gillar blått föll ju direkt ;) framme vid manken ligger det som en platta som "lyfter" bort täcket ifrån att trycka/skava. Och täcker är väldigt lätt trots att det är ett tjockt stalltäcke.
Ska spara ihop till ett tror jag allt, gick på strax över 2000kr



2 Kommentarer till "Trust"

Emma Skriver:

Köp det online istället så får du den för nästan halva priset :) http://www.chevalridsport.se/tacken/stall/stalltacke-tetris-fran-trust-equstrian.html

Svar: Tack för tipset:))
Lina Dolk

2013-12-07 | 22:57:35
Flisan Skriver:

Hej Lina.
Jag ville bara säga att jag älskar din blogg den är bara bäst😍
Men jag har också en fråga för att jag vill starta en blogg men jag vill ha en bra heder innan jag startar. Och din heder är helt underbar så viken app eller vem har gjort den. Jag älskar verkerligen din skulle vija ha att bilderna byter och så❤😊
Kram Hoppas att du vill svara❤

Svar: Hej:) vad kul att du gillar min blogg! Jag kan tyvärr ingenting om design, min vän Frida har gjort denna så jag är tyvärr inte alls till hjälp :/ hoppas du hittar någon som kan hjälpa dig. Kram
Lina Dolk

2013-12-07 | 23:16:44





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0