Veckan

Nu är det verkligen mysigt ute med massa snö, vilket betyder bra konditionsträning för hästarna. Men man får inte glömma att det är mycket tyngre i snön, så korta ner passen och lägg in flera skrittpauser.
 
Idag: jogga i snön, vila etype 
Tisdag: vila Oj Oj, jogga etype
Onsdag: dressyr oj oj, dressyr etype
Torsdag: Brolöten Oj Oj, Mattias Jansson träning E-type
Fredag: Brolöten träning Oj Oj, Brolöten träning E-type
 
Helgen får vi se beroende på om vi åker iväg och tränar eller rider hemma.
 
På torsdag ser ni att E-type och jag ska iväg till Sanna Nilsson utanför Eskilstuna  superfina ställe dit Mattias Jansson kommer och håller i träning. Första gången jag är med på träning för Mattias där men jag gillat Mattias efter vår resa i Ungern och han red E-type några gånger när han var unghäst. 
Förra årets bild, och om nominerat varför jag bara har ett ben lindat är det för att jag missade ta en bild så det var ju bara ut igen ifrån stallet och ta en.
Missade den lilla detaljen;)




2 Kommentarer till "Veckan"

Linnea Skriver:

Har du slutat rida Valle??
Svara gärna i inlägg!

Svar: Inlägg fixas
Lina Dolk

2013-12-09 | 12:38:09
Elvira Skriver:

Hur lägger du upp scheman inför veckorna och varför?:)

Svar: svarar i inlägg!
Lina Dolk

2013-12-09 | 16:56:11





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0