Ännu ett nationellt prov avklarat!

Idag hade vi ännu ett till prov. Fick välja mellan 3 uppgifter och jag valde att skriva en novell.

Okej då så bara att sätta igång och skriva.. eller inte! Jag hade skrivkramp, det kom inte ett ända ord ut ur mig. Jag brukar alltid ha lätt att skriva och fantisera om det mesta. Jag såg och hörde hur alla andra (50 st) satt och skrev och hämtade papper efter papper. Gahh..

Men tillslut släppte det och även min penna glöda. Vart klar i god tid och läste igenom och ändrade lite. Så jag är nöjd med resultatet, tur att vi har 3 och en halv timme på oss!

Efter det hade jag håltimme i ca 2 timmar. Sedan började musikalrepet, sjöng kör i 30 min först sedan dansa 60 min. Avslutade med att springa till bussen! Nu ska jag hugga in på min mandarin.



1 Kommentarer till "Ännu ett nationellt prov avklarat!"

Lisa Skriver:

kan du vara snäll att skriva vem som vinner din grupp på idrottsgalan (HEJA LINA ) :D

Svar: elvira =)
Lina Dolk

2013-02-08 | 15:04:58





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0