Pluggkväll

Kvällen har spenderas framför dator med musik i örona och hjärnan i fysikens värld. Skrev på min uppsats om Atomfysik/Kärnkraftverk. Just nu känner jag mig duktig då jag snart kan bocka av den inlämningen ifrån listan. Jag börjar nästan tro att alla lärare planerar att ge oss uppgifter sammtidigt!
 
Just nu håller vi på med:
Religions inlämning
SO uppsats
Fysik uppsats
Uppsats om Andra Världskriget
Sv inlämning
SO grupparbete om naturresurser
OCH alla dessa Nationella prov..
Samtidigt håller vi på med två konserter och en musikal
 
Phuu!
 
Jaja, nu ska jag ut till mina små odjur i stallet ♥
 
 
 
 


1 Kommentarer till "Pluggkväll"

Ella Skriver:

vilken tid ska du rida på lördag?? :)

2013-02-28 | 22:10:34
Blogg/Hemsida: http://ellaviebke.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0