Puff verkar trivas!

Imorse på väg ut till hagen var Puff taggad på vad som skulle ske. Somsagt gick ihopsläpet väldigt bra.

De gick i hagen hela dagen, påväg in ifrån hagen var han lugnare och öronen var spikrakt framåt.

Innan jag gick in så gick jag in i hans box och myste med honom en lång stund. Han la mulen på axeln så fort jag slutade klia honom. Haha en rolig sak han gör är att han sticker ut tungan och vill att man ska dra i den ;)

Jag tror att vi kommer att trivas bra ihop, gillar han redan skarpt!

Bilderna tog jag ifrån google, han är 3 år på bilderna.



2 Kommentarer till "Puff verkar trivas!"

Maja Skriver:

Fin han är! :D

Svar: ja en riktig snygging =)
Lina Dolk

2013-02-02 | 23:33:22
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/
Anonym Skriver:

Vilken jävla hals han har :p eller ja muskler över huvud taget :p

Svar: han är rätt biffig ;)
Lina Dolk

2013-02-03 | 08:09:23





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0