Ridhus

Nu är vi på väg till ridhuset med Oj Oj och E-type. Oj Oj åker i, agria täcke av tjockare modell, transport skydd och under skydden är han lindad med paddar.

Vad åker era hästar i?



3 Kommentarer till "Ridhus"

Tussie & London - med drömmar om SM Skriver:

Superfin blogg! Jag önskar dig en trevlig helg (:

Svar: tack snälla, detsamma önskar jag dig även om det bara är söndagen kvar =)
Lina Dolk

2013-02-15 | 16:32:29
Blogg/Hemsida: http://londonryttaren.se
Louise Skriver:

När det bara är korta sträckor, brukar han åka i skydden jag rider i - antingen Catagos dressyrskydd eller lindor med paddar samt boots fram. Är det längre än till klubbens ridhus kör vi alltid med rejäla transportskydd fram och bak och som täcker haserna :)

Svar: tänk på att oftast är skadorna framme när man lastar i och ur, inte under självaste färden. Så transportskydd bör man ha jämt =)
Lina Dolk

2013-02-15 | 17:06:57
Maja Skriver:

Åker vi till ridhuset så har min transport skydd, under det lindor med paddar. Sedan ett tjockt vintertäcke med hals. ;)

2013-02-15 | 18:34:09
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0