Ungdomsmönstring

På lördag ska jag iväg på Ungdomsmönstring i Skövde.
Man anmälde sitt intresse och sedan skulle man få svar om man blivit uttagen att åka på detta.
Det man var tvungen till att ha för att söka var för ponny: Lägst 64 % i FEI Lagtävlansprogram för ponnyryttare, ryttare max 15 år. Och det har jag ju.
 
Sedan var även tränaren tvungen att följa med, så bästa Emelie följer med mig och mamma på lördag.
 
Vi ska rida upp Fei Lagtävlan för domare Eric Lette. Det kommer samtidigt vara mönstring för juniorer och unga ryttare. Kul!
 
 


4 Kommentarer till "Ungdomsmönstring"

Anonym Skriver:

Vadå max 15 år? Du fyller ju 16

Svar: i sep. ja.
Lina Dolk

2013-02-25 | 14:02:55
Marie Skriver:

Är man född 97 får man vara med. Så för lina är det sista chansen i åt på ponny! :)

Svar: =)
Lina Dolk

2013-02-25 | 14:27:17
Anonym Skriver:

Fast hur tänker förbundet om de tar in någon de året de fyller 16/18/21? Borde man inte komma med i landslaget och ha "ett år på sig"?

Finns det någonstans där man kan se vilka det är som ska rida?

Svar: Ja du får väl fråga dom =)
Lina Dolk

2013-02-26 | 16:45:53
Julia Wesén Skriver:

åh vad roligt lina! håller tummarna för er! Hoppas vi ses på nån tävling snart, ska du ner till hästhagen? :D<3

Svar: Jag ska till hästhagen!Du med?=) Jag åker även till Fagersta! kram!
Lina Dolk

2013-02-26 | 19:26:43
Blogg/Hemsida: http://Juliawesen.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0