Dagen i stora drag

Började dagen med att vakna med näsblod, mindre trevligt. Kl 10 var det hoppträning med Ove för Sarali, han tyckte det var jättekul och hoppade serie. Vilket är väldigt jobbigt för dom, men han gjorde det bra och var snabb i bena. Började även blöda näsblod igen.  
 
Sen när vi kom hem tog jag och Elin stallet, senare åkte vi in till Hälleforsnäs och åt lunch och shoppade lite. Köpte underkläder och en halsduk. Måste säga att den pastasalladen var sååå god!!
Träning för Emelie nu på kvällen, Oj Oj kändes jättefin!! Han är så himla rolig att rid just nu, positiv till allt arbete och mjuk och fin i kroppen han är inte alls tjafsig längre. Min prins <3 Även nu började jag blöda näsblod, hmm!
E-type såg också fin ut!
 
Nu ska jag göra idrottsinlängingen som ska in imorgon.
 
 
Dagens finaste låt, och snyggaste killarna ;)


0 Kommentarer till "Dagen i stora drag"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0