Lång onsdag!

Idag började vi skolan med ett svettigt idrottspass, sen musik, sång lektion, engelska x2, matte prov och till sist bild! Phuu kändes som att dagen i skolan aldrig skulle ta slut idag.  
 
När jag kom hem tog jag in hästarna och stoppade i mig lite mat. Sen var det hästarnas tur att spendera tid på. Ove och Oj Oj red jag ut på och E-type longerade jag på gärdet i snön, som han njöt! 
Efter hästarna var klara gjorde jag höpåsar och byte vatten mm. 
 
Pappa hade lagat mat tills jag var klar, efter maten nördade jag OTH innan jag var tvungen att sanera köket (brukar bli så efter pappa lagat mat, hehe) hundarna och jag gick en promenad runt lagården innan hästarna fick sin kvällsmat. 
 
Så har min dag sett ut! 
 
Fick även min inloggning till att söka in till gymnasiet nu, sås det ska göras i veckan. 
 
ps: träning på Brolöten på söndag.
 


0 Kommentarer till "Lång onsdag!"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0