Måndag

Helt klart veckans segaste dag. Men snart är den över och snart är det fredag. Skoldagen rullade på ganska bra, missade nästan två lektioner pga att en reklambyrå ville prata med mig och 5 till om gymnasieskola i Flen osv. Vi satt och diskuterade ett bra tag men tiden gick fort, bästa av allt var att gymnasierektorn bjöd på fika ;)

Väl hemma tog jag in hästarna och gick igenom manuset och en del plugg. Har flera stora inlämningar nu en tid framöver. Det är så tungt att ta tag i.. men känslan när man lämnar in ett stort arbete är FREEEDDOOMM!

Imorgon är det tisdag och det är min nya mysdag mitt i veckan. Oj Oj ska ridas ut och Ove klippas. Alvin fyller även 2 år!



0 Kommentarer till "Måndag"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0