Mys mitt i veckan

Tisdagar framöver kommer jag hinna med 13.45 bussen hem! Då jag gick länge förra terminen så får jag sluta tidigt denna, skönt!

När jag kom hem tog jag med hästarna på vägen och Elin hade tagit stallet. Anna kom över så vi red ut på alla samtidigt. Oj Oj och Ove var väldigt pigga idag! Haha trollungar! Så kl 16 var vi klara i stallet och åkte in till Flen.

Jag, Elin, Anna, mamma och pappa åt på en nystartad restaurang, jätte fin! Jag tog toast Skagen till förrätt och plankstek till varmrätt. Rullade nästan mer än bilen hem.. Sen åkte jag E & A hem till Elin och bakade muffins och snoddas. Det mumsade vi i oss med en kopp te samtidigt vi kollade på Hollywood fruar.

Riktigt härlig Tisdag!



0 Kommentarer till "Mys mitt i veckan"






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0