Tidningen

Igår ringde tidningen mig då de vill interjuva mig inför stipendiumet jag fick, roligt! Måste snygga till OJ OJ så han är extra fin på biderna då han är stjärnan i det hela! Så de kommer i veckan för att fota/skriva om oss.
 
Men vet ni vad, nominerad till yttligare ett pris. Ung sportprofil tror jag det hette, jag är tydligen med bland de som är nominerade och sedan ska en grupp välja ut vem som ska få detta pris. Känner mig så glad och stolt. Mina fina hästar har självklart en stor roll i detta.
 
 
 


2 Kommentarer till "Tidningen"

Matilda Skriver:

Gud vad kul:D och vilken finfin bild:D

Svar: hehe hade varit roligare om han såg lite gladare min lilla chamör ;)
Lina Dolk

2013-01-08 | 20:37:32
Maja Skriver:

Men gud så kul. Grattis !! :D

Svar: tack!=)
Lina Dolk

2013-01-08 | 20:56:32
Blogg/Hemsida: http://majawallstrom.blogg.se/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0