Typiskt..

Mamma var med Elin på innebandy ikväll, kom precis hem. Eftersom att hon har datorn så fick jag snällt vänta innan jag kunde skicka bilderna och plugga.

Och när hon kommer hem har hon lämnat kvar datorn i skolan, så inget plugg eller skicka bilder idag. Jag som har engelska redovisning imorgon, jaja får lösa det på bästa sätt.

Nu blev jag på depp humör och går och lägger mig med en bra film!

Åh vad jag längtar till gymnasiet då jag får en EGEN jobbdator. Då slipper jag skicka på hotmail, lägga över på USB som är svåra att hålla koll på OCH jag kan plugga när jag vill ;)

Ps: Longerade Ove idag, han var fin och hälsar bloggen ;)



2 Kommentarer till "Typiskt.."

Anonym Skriver:

Ett tips använd gmail drive dokument, istället för att lägga över det på usb eller skicka på hotmail. Då har du alltid det sparat när du vill. Jag går sista året på gymnasiet och har fått lära mig att använda det, jätte smidigt! :)

Svar: tack för tipset! =) ska kolla upp det !
Lina Dolk

2013-01-10 | 07:57:32
Tova Skriver:

Är inte hästen på bilden tillsalu? :)

Svar: jo det är han =)
Lina Dolk

2013-01-18 | 12:24:03
Blogg/Hemsida: http://tovamarianastanzl.blogg.se





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0