27 grader

Ja herregud det ska vara 27 grader på fredag när jag ska starta 3 hästar i Jönköping. Det är ju kanon då slipper jag packa en massa täcken och tjocka kläder till mig ;)

Är på Brolöten fortfarande därav några inlägg, ska hem ikväll och rida Phaffe och Oj Oj. Elin tar Puff idag!

Igår när jag red Phaffe fick jag en bättre känsla än sist så det verkar som vi hittar varandra rätt fort, kul! Hoppas det fortsätter så.

Nu finns det alltså två ponnier till salu hemma hos mig, Puff c-ponny och Phaffe D-ponny. Ni som letar och vill provrida hör av er till Elin [email protected] 0766363648

E-type går bra här på träningen på Brolöten, kul att åka iväg med honom ibland :)



1 Kommentarer till "27 grader"

Linn Skriver:

Hej Lina. Du verkar leva ett drömliv, enligt alla som håller på med hästar tror jag. Nu är jag lite nyfiken på vad du ska göra i höst, vad ska du gå på för gymnasium och vilket linje? Varför har du valt just den linjen? Hur blir det hästarna? :) Stort grattis till alla dina framgångar! :)

Svar: svarar i inlägg!=)
Lina Dolk

2013-07-24 | 08:47:27





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0